Muzyka a biznes

17 Kwiecień 2013 § Dodaj komentarz

Muzyka a biznes

To oczywiście nie tytuł sponsorujący blogonotkę o neoliberalnych rozważaniach na temat współczesnego rynku muzycznego, ale nazwa popularnej konferencji, której siódma już edycja odbędzie się w najbliższy weekend (tj. 19-20.04) w Warszawie, w klubie Sztuki&Sztuczki. Pierwszego dnia głos zabiorę i ja, podczas panelu Polska prasa muzyczna. O kondycji dziennikarstwa muzycznego – razem z Borysem Dejnarowiczem (Porcys, T-Mobile Music), Michałem Wieczorkiem (Uwolnij muzykę!, Electric Nights) i Iloną Rosiak („Rynek Muzyczny”), a dyskusję poprowadzi Andżelika Kaczorowska ze Screenagers czy kiedyś Niezala Codziennego. Co jeszcze, poza naszą debatą, polecam z tego eventu? Na pewno będę chciał zobaczyć, co do powiedzenia w temacie Kręta droga do sukcesu. O tym jak skutecznie wypromować swój zespół będą mieli przedstawiciele polskich wytwórni i grup, w tym (było, nie było) mój krajan Kuba Sikora z Crab Invasion. O tym czy serwisy streamingowe podbiją serca Polaków dywagować będą osoby z WiMPa, Spotify, Muzo i Independent Digital, niestety ominą mnie rozważania m.in. Bartka Chacińskiego O założeniach projektu ustawy o otwartych zasobach publicznych. Drugiego dnia dobrze będzie posłuchać starych (i nowych) mniej lub bardziej znajomych – O tym jak niezależne labele radzą sobie z konkurencją możnych gigantów opowiedzą Robert Przyszlak z Thin Man Records, Tytus z Asfalt Records, Groh (U Know Me) oraz Paweł Szamburski z Lado ABC, a O tym jak zorganizować dobry koncert – reprezentanci Powiększenia, Sztuk&Sztuczek, STX Jamboree oraz Mada Music. Fajnie byłoby oddać hołd Janowi Kantemu Pawluśkiewiczowi za czasy Anawa czy posłuchać Mikołaja Trzaski, ale na ostatnie dwa panele („filmowe”) już się nie załapię, choć rzecz jasna serdecznie Wam je polecam. Jak i wydarzenia muzyczne towarzyszące konferencji (z naciskiem na piątkowy koncert Kapelanki) i zabieranie podczas niej głosu. Do zobaczenia!

P.S. Pełny program konferencji znajdziecie pod tym adresem.

Tagged: ,

Skomentuj

Please log in using one of these methods to post your comment:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

What’s this?

You are currently reading Muzyka a biznes at .

meta