To już rok

17 Październik 2008 § 4 komentarzy

Dokładnie 17 października 2007 r. w tym miejscu pojawił się pierwszy tekst. Zacząłem od komentowania spraw ze świata polityki i do dziś możecie odnaleźć taką kategorię na blogu (obecnie pokrytą kurzem, podobnie jak „piłka nożna” czy „książki”). To nie jest jednak tak, że nie miałem pomysłu na blog i szukałem po omacku. Z resztą cofnijmy się trochę w przeszłość.

Muzyka zawsze była obecna w moim życiu i od początku wiedziałem, że to o niej będę tu głównie pisał. Jeśli chodzi o sam Internet, to w czasach „przedwordpressowych” to właśnie na ten temat powstało najwięcej moich tekstów, ale nie tylko. Stąd postanowiłem nie przyjmować sztywnej formuły, jeśli chodzi o blog. Niestety z czasem okazało się, że ciężko jest być jednoosobową redakcją (nawet wtedy, gdy chce się skupić tylko na jednej dziedzinie). Póki co „polityka” i reszta pozostają. Przyszłość rysuje się w ciekawych barwach, być może za jakiś czas będzie tu mniej muzyki, za to więcej tekstów z innych dziedzin, kto wie?

Tymczasem za mną ciekawy rok. Dużo się działo w moim życiu, dużo się działo na blogu. Szorstkie polemiki przy okazji debiutanckiej płyty Much (co było dla mnie trudne, bo nie chciałem dostać łatki „człowieka od Much”, a zarazem nie mogłem miejscami milczeć), pierwsze okrągłe liczby w ilości wejść (niesamowita radość), masa pozytywnych komentarzy niezmiennie motywujących do pracy, potwierdzających, że warto ten wózek ciągnąć dalej, nawiązywanie kontaktów z ludźmi z branży, zaszczyt, gdy Gasoline postanowili wykorzystać recenzję „The New Discipline” do materiałów promocyjnych na niemiecki rynek, pierwsze płyty przesłane do recenzji, parę fajnych koncertów, które dla Was relacjonowałem, zmiany na blogu, wreszcie duża rzecz, która powinna nastąpić lada moment (o czym oczywiście Was poinformuję). Poza tym wiele innych przeżyć – prawie każdy tekst wyciąga z odmętów pamięci jakieś zdarzenia.

Kochani! Dzięki, że byliście, że czytaliście, komentowaliście i kibicowaliście. Po tym roku również dzięki Wam wiem, że warto robić w życiu to, co się kocha. Do poczytania!

§ 4 Responses to To już rok

Skomentuj

What’s this?

You are currently reading To już rok at .

meta